استانبول

تور ترکیه

استانبول

تور ترکیه

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

اگر دوست دارید، در شهر بازی، هیجان واقعی را تجربه کنید؛ حتما سوار ترن های هوایی یا راید ها شوید. با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا شما را با با ترسناک‌ترین رایدهای شهربازی دنیا آشنا کنیم.

ترن هوایی سوپرمن اسکیپ (Superman Escape)

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

ترن هوایی سوپرمن اسکیپ (فرار سوپرمن) در پارک جهان فیلم برادران وارنر واقع شده است. شما با سوار شدن در این ترن، حس سوپرمن بودن را تجربه می کنید. این ترن هوایی، علاوه بر داشتن مسیرهای پر پیچ و خم، جلوه‌های ویژه فضایی دارد که باعث می شود، اوج هیجان را تجربه کنید.

ترن هوایی شیورینگ تیمبرز (Shivering Timbers) قیمت تور آنتالیا

یکی دیگر از ترن‌های هوایی ترسناک، ترن شیورینگ تیمبرز می باشد. هم چنین یکی از پر طرفدارترین رایدهای شهربازی میشیگان ادونچر محسوب می شود. این ترن، دارای 3 تپه به ارتفاع 30 متر می باشد که زمانی که ترن از روی آنها عبور می کند، شما اوج هیجان را تجربه می کنید.

ترن هوایی اسکای اسکریم (Sky Scream)

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

این ترن هوایی، در آلمان واقع شده است. این ترن، جزء بلندترین یا سریع‌ترین ترن هوایی محسوب نمی شود؛ اما بسیار ترسناک طراحی شده است. شما در این ترن، از مسیر های پرپیچ و خم عبور کرده و وارونه می شوید. اگر دوست دارید، هیجان و ترس را با هم تجربه کنید، حتما سوار این ترن هوایی شوید.

ترن هوایی دِ اسمایلر (The Smiler)

این ترن، رکورد بیشترین دفعات وارونه شدن را دارد. اگر با وارونه شدن، مشکلی ندارید، حتما تجربه سوار شدن در این ترن هوایی را از دست ندهید. البته در این ترن هوایی حادثه مرگباری نیز اتفاق افتاده است.

ترن هوایی ال تورو (El Toto) نرخ ویژه تور آنتالیا

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

یکی از بلندترین و سریع‌ترین ترن‌های هوایی جهان، محسوب می شود. اسم این ترن به معنای گاو میش وحشی می باشد و همان طور که از اسمش هم پیداست، قرار است در این ترن، ترس و هیجان را با هم تجربه کنید.

ترن هوایی اینتیمیدیتور (Intimidator)

این ترن هوایی، بسیار پر طرفدار می باشد. اوج هیجان این ترن، زمانی است که از ارتفاع ۷۰ متری با شیب ۷۲ درجه سقوط می کند و در ادامه مسیر،  به سرعت ۱۲۸ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اینسنیتی ات د استراتسفِر تاور (The Insanity at The Stratosphere Tower)

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

سوار شدن در این راید، تجربه متفاوتی می باشد. افرادی که سوار این راید می‌شوند، در ارتفاع حدود ۲۷۴ متری بر فراز لاس ‌و گاس، آویزان می‌شوند و راید، آن‌ها را می‌چرخاند. اگر از ارتفاع می ترسید، به هیچ وجه سوار این راید نشوید.  

ترن هوایی استیلس (Stealth)

این ترن هوایی، در مدت زمان بسیار کوتاهی از سرعت ۰ به ۱۲۸ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این ترن هوایی با سرعت از ارتفاع 62 متری به پایین سقوط می‌کند و در پایان، قبل از اینکه به نقطه اول خود بازگردد، یک زاویه ۹۰ درجه را پشت سر می‌گذارد. اگر عاشق هیجان هستید، حتما سوار این ترن شوید.

ترن هوایی اولترا تویستر (Ultra Twister) در ژاپن تور آنتالیا نوروز ۹۸

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

این ترن، در شهربازی ناگاشیما اسپا لند ژاپن قرار دارد. در این راید، خودروهایی وجود دارد که ظرفیت آنها، چهار نفره می باشد. ابتدا از یک شیب بالا می‌رود، سپس با سرعت و فشار بالایی، به سمت پایین حرکت می کند. البته این ترن در مسیر خود، چرخش های 360 درجه هم دارد که بسیار هیجان انگیز می باشد..

تاور اف ترور ۲ (Tower of Terror II)

این ترن، نخستین ترن هوایی جهان است که به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. ابتدا سرنشینان، روی صندلی‌های موجود در محفظه‌ای تونل مانند قرار می‌گیرند، سپس با سرعت از مکانی که شبیه یک دره است، به سمت بالا حرکت می‌کنند و پس از آن، دوباره با همین سرعت به سمت پایین سقوط می کنند.

هدز ۳۶۰ (Heads 360)

این ترن هوایی، نخستین ترن هوایی چوبی در جهان است که سرنشینان آن یک چرخش ۳۶۰ درجه را تجربه می‌کنند. هم چنین رکورد، طولانی ترین تونل زیر زمینی را به خود اختصاص داده است. ممکن است  ابتدا از ظاهر آن، فکر کنید که این ترن نمی تواند ترسناک باشد؛ ولی زمانی که سوار آن بشوید، نظر شما عوض می شود.  

ویکد تویستِر (Wicked Twister)

معنای اسم این ترن، جادوگر شرور می باشد. شما در این راید، با سرعت ۱۱۵ کیلومتر در یک شیب عمودی پر پیچ و خم حرکت می کنید و چندین بار این مسیر را طی می کنید.

فیوری ۳۲۵ (Fury 325)

ترسناک ترین رایدهای شهربازی دنیا

یکی از محبوب ‌ترین ترن ‌های هوایی جهان به شمار می رود. هم چنین این ترن هوایی، لقب مرتفع ‌ترین و سریع‌ ترین ترن هوایی جهان را به خود اختصاص داده است. این ترن هوایی می تواند به سرعت ۱۵۲ کیلومتر در ساعت نیز برسد و زمانی که از ارتفاع ۹۹ متری سقوط می کند، اوج هیجان را تجربه می کنید.  

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.