استانبول

تور ترکیه

استانبول

تور ترکیه

با شهر دیدنی نامیبیا آشنا شوید

با شهر دیدنی نامیبیا آشنا شوید

با شهر دیدنی نامیبیا آشنا شوید

نامیبیا، کشور کویری می باشد که در شمال غرب آفریقا واقع شده است. این سرزمین با اینکه وسعت زیادی دارد ولی جمعیت کمی در آن ساکن هستند. این منطقه بعد از مغولستان، دومین منطقه با کم‌ترین تراکم جمعیت در دنیا است.

آب و هوا

نامیبیا، سرزمین بیابانی است و به همین دلیل، اکثر جاهای آن دارای آب و هوای گرم می باشد. اما حاشیه ساحلی، هوای بسیار مطبوعی دارد، حتی در فصل تابستان هم نسیم دلپذیری از سمت اقیانوس اطلس می‌وزد. زمستان های این منطقه، سرد و خشک می باشد و حتی در برخی از نقاط، زیر نقطه انجماد است. از ماه دسامبر تا مارچ هم فصل بارندگی است. اگر می خواهید در این ماه ها سفر کنید، باید خیلی مراقب باشید زیرا احتمال سیل در جاده‌های خاکی وجود دارد.

مناطق و شهرهایی که ارزش دیدن دارند تور لحظه آخری آنتالیا

با شهر دیدنی نامیبیا آشنا شوید

پایتخت این کشور، ویندهوک می باشد. پیشنهاد می کنیم که یک روز را به دیدن و لذت بردن از این شهر اختصاص دهید. این شهر، دارای کافه‌ها و رستوران‌های خوبی می باشد که می توانید با نوشیدن یک قهوه در کنار غذاهای محلی، خستگی خود را رفع کنید. هم چنین، مغازه‌های بسیاری وجود دارد که می توانید در در آن، اشیای قدیمی آفریقایی به عنوان سوغاتی خریداری کنید. بعد از گشت زنی در شهر، پیشنهاد می کنیم به بخش جنوبی دره فیش ریور (Fish River Canyon)  هم سری بزنید. رفتن به سوی پایین دره و شنا در یکی از دریاچه‌های زیبای رودخانه‌های ماهی، یکی از خاطره‌انگیز ترین بخش سفر شما در نامیبیا به شمار می رود. یکی از شهر های دیدنی این کشور، شهر سواکوپموند می باشد. به دلیل اینکه در ساحل اقیانوس اطلس واقع شده، آب و هوای خوبی دارد. این شهر پر از خانه های سفید رنگ می باشد که بسیار جالب هستند. هم چنین کافه و رستوران های خوبی دارد که پیشنهاد می کنیم حتما از خوردن خوراک ماهی آن، غافل نشوید. نامیبیا همچنین دارای یک زمین باریک به نام کاپریوی(Caprivi)  در سراسر آبشار ویکتوریا است. این‌جا، منطقه بزرگی است که واقعا ارزش دیدن را دارد. اگر به سمت شمال رفتید، حتما به شهر کوچک اُپووُ(opuwo)  هم بروید و با فرهنگ گروه های قومی که هنوز به شیوه سنتی زندگی می کنند، بیشتر آشنا شوید. در فهرست برنامه سفر خود بازدید از پارک ملی اتوشا هم قرار دهید. رزرو تور آنتالیا

غذا و نوشیدنی

با شهر دیدنی نامیبیا آشنا شوید

در مسیر دره فیش ریور، شهر کوچکی به نام کیتمانشاپ قرار دارد که بهتر است به کافه آنجا سر بزنید و از همبرگر های خوشمزه آن سفارش بدهید. غذا و نوشیدنی در این کشور، بسیار ارزان و هم دارای کیفیت بالایی می باشد. سعی کنید در این سفر، غذا های گوشتی بیشتر سفارش دهید؛ زیرا غذا های آنها از گوشت غزال آفریقایی، تیزشاخ و کودو تهیه می شود که بسیار لذیذ می باشد. شاید جالب باشد که بدانید، شکار در پارک ملی ممنوع است و فقط حیواناتی که در مناطق حصارکشیده و محافظت شده هستند، شکار می‌شوند.

بهترین مکا‌ن‌ها برای اقامت تور آنتالیا نوروز 98

با شهر دیدنی نامیبیا آشنا شوید

هتل های این کشور، بسیار ارزان می باشند و دارای امکانات رفاهی خوبی هم هستند. شما در شهر های مختلف این کشور، می توانید اقامت کنید؛ اما بهترین منطقه، استیلتز  می باشد. شما می توانید برای اقامت، بنگله یا خانه‌های ییلاقی استیلتز را که بر روی دیرک ساخته شده‌اند، انتخاب کنید. این اقامتگاه ها، نزدیک به مرکز شهر هستند و سه دقیقه با ساحل فاصله دارند. هم چنین می توانید از مناظر ساحل اقیانوس اطلس و رودخانه نیز لذت ببرید. یکی از شهر هایی که می توانید برای اقامت انتخاب کنید، فیش ریور می باشد. اقامتگاه های این منطقه، بسیار مدرن و شیک می باشد و شما می تواند از مناظر چشم نواز دره فیش ریور هم لذت ببرید. در آخر اقامتگاه کمپینسکی موکوتی را پیشنهاد می کنیم که در بیرون از دروازه های پارک ملی اتوشا واقع شده است. این اقامتگاه دارای مکان بسیار زیبایی با یک باغ بزرگ و یک استخر می باشد. همچنین مکان مناسبی برای سفر و دیدن پارک اتوشا با ماشین است.

خرید

با شهر دیدنی نامیبیا آشنا شوید

نامیبیا، دارای بازار های محلی زیادی است که می توانید از آنها دیدن کنید. شما در این بازار ها، سوغاتی، وسایل محلی و هنر های آفریقایی را مشاهده می کنید. هم چنین نسخه بدل از ماسک‌ ها و مجسمه‌ های قدیمی بسیاری یافت می‌شود که برخی از آن‌ها آنقدر خوب ساخته شده‌اند که واقعا ارزش خریدن را دارند. بزرگ ‌ترین و عالی ‌ترین بازار اشیا و هنرهای آفریقایی در اوکاهانجا، شهری در شمال ویندهوک قرار دارد. هم چنین بسیاری از اقامتگاه‌ ها، دارای مغازه ‌های کوچکی هستند که صنایع دستی‌ زیبایی می‌فروشند. به علاوه، موزه ملی ویندهوک برای هنرهای مدرن، مغازه بسیار خوبی دارد که می توانید از آن دیدن کنید. اگر به هنر های آفریقایی علاقه‌ مند هستید، گالری بوشمن آرت که در ویندهوک واقع شده را از دست ندهید. این گالری، دارای مجموعه ‌ای باشکوه از هنرهای آفریقایی عتیقه، با ارزش‌های مختلف است. آفر تور آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.