استانبول

تور ترکیه

استانبول

تور ترکیه

بهترین جزایر برای گذراندن تعطیلات

بهترین جزایر برای گذراندن تعطیلات

اگر قصد دارید، تعطیلات خود را در یکی از جزایر منحصر به فرد سپری کنید. با آژانس چهار فصل همراه باشید تا شما را با بهترین جزایری که در سر تا سر جهان قرار دارند، آشنا کنیم.

جزیره‌ی هاربور (Harbour)، باهاما تورهای ارزان آنتالیا

بهترین جزایر برای گذراندن تعطیلات

اگر دوست دارید، علاوه بر لذت بردن از جاذبه های گردشگری، اوقاتی سرشار از آرامش هم تجربه کنید، سفر به جیزیه هاریو بهترین انتخاب می باشد. سواحل صورتی رنگ و خاص این جزیره، باعث متمایز شدن آن با سایر جزایر شده است. همچنین شما می توانید در این جزیره، به شنا کردن، غواصی با لوله‌ی تنفسی یا ماهیگیری بپردازید. به علاوه اگر عاشق شب گردی هستید، این جزیره در شب بسیار دیدنی می باشد. این جزیره، یکی از مقصد های ایده آل برای تعطیلات است و هر سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.  

جزایر ویرجین بریتانیا

بهترین جزایر برای گذراندن تعطیلات

این جزیره، به دلیل سواحل نرم شنی و آب‌ های شفاف، به عنوان مقصدی عالی برای تعطیلات به شمار می رود. شما می توانید در این جزیره، به فعالیت های مختلفی، از جمله غواصی با لوله‌ی تنفسی، کاوش در میان صخره‌های مرجانی، حمام آفتاب، قایقرانی و پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی مشغول شوید. هم چنین شما می توانید در این مجتمع‌الجزایر، حمام ها، تونل‌ها، استخرها و تخته‌سنگ‌های عظیمی را مشاهده کنید.

جزایر فارو

این جزایر، بین دریای نروژ و اقیانوس آتلانتیک شمالی قرار دارد. این جزایر، شامل ۱۸ جزیره می باشد که طبیعت زیبا و شگفت انگیزی دارند. شما در این جزیره، خانه های رنگی و جذابی می بینید، که زیبایی‌های چشم‌انداز این ناحیه را دو چندان کرده است. شما در این جزیره، می توانید آرامش واقعی را تجربه کنید و از قدم زدن در میان کوه‌ها، دره‌ ها و آبشارها لذت ببرید. هم چنین دیدن مردم بومی که فرهنگ خود را حفظ کرده اند، بسیار جذاب می باشد. تور لحظه آخری آنتالیا

جزیره‌ی هوار، کرواسی

بهترین جزایر برای گذراندن تعطیلات

جزیره‌ی هوار در امتداد دریای آدریاتیک قرار دارد و از نظر تاریخی و فرهنگی قدمت زیادی دارد. این جزیره از دوران باستان، بندر مهمی برای یونانیان، رومی‌ها و امپراطوری روم شرقی به شمار می رفته است. این جزیره، علاوه بر گردشگران کنجکاو، دانشمندان، تاریخ ‌دانان و باستان‌شناسان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. شما در این جزیره، می توانید از طبیعت غنی، سواحل عالی و هوای تازه لذت ببرید. قدم زدن در میان دشت‌ های معطر اسطوخودوس یا درختان باستانی زیتون، بسیار لذت می باشد.  

ساردینیا، ایتالیا

این جزیره، به عنوان دومین جزیره‌ی بزرگ در دریای مدیترانه به شمار می رود و دارای سواحل شنی و آب های زلال می باشد. شما در این جزیره، می توانید از فعالیت‌های تفریحی مختلف، از جمله: اسب‌سواری، قایقرانی و حتی اسکی زمستان و آب و هوای تازه لذت ببرید. اگر عاشق امتحان کردن، غذا های جدید هستید، حتما سری هم به رستوران های این جزیره بزنید.

جزایر کوک، نیوزیلند

این جزیره، دارای سواحل سفید شنی، آب‌ های فیروزه‌ای و باغ‌ های نخل می باشد که باعث شده به عنوان مقصدی عالی برای تعطیلات تبدیل شود. اگر قصد اقامت در این جزیره را دارید، می توانید در یکی از هتل های این منطقه، اوقات خوشی را تجربه کنید. جاذبه های این جزیره آنقدر بی شمار است که هر سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

جزیره لردهاوو، استرالیا رزرو تور آنتالیا

جزیره لردهاوو در ساحل شرقی استرالیا واقع شده و از سیدنی 2 ساعت فاصله دارد. این جزیره، دارای جاذبه های بی شماری است ولی بازدید از آن، برای عموم مردم باز نیست و فقط همزمان، 400 نفر می توانند از جزیره دیدن کنند و به همین دلیل است که طبیعت زیبای آن تا به امروز حفظ شده است. این جزیره، دارای جاذبه های از جمله: قله‌ های آتشفشانی، جنگل‌های بارانی، صخره‌های مرجانی و حیات وحش بی نظیری می باشد.

تاهیتی، پولینزی فرانسوی

بهترین جزایر برای گذراندن تعطیلات

این جزیره، یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیره‌ی پولینزی فرانسوی محسوب می شود. شما می توانید در این جزیره، از چشمه‌های درمانی آب گرم تاهیتی و مراسم‌های عروسی، تورهای جزیره‌ای، غذا دادن به کوسه‌ها و پیک‌نیک خانوادگی در جزایر خالی از سکنه، لذت ببرید. اگر به دنبال مقصدی عالی برای تعطیلات هستید، جزیره تاهیتی، بهترین انتخاب می باشد. البته توجه داشتید که برای خوش گذراندن در این جزیره، باید هزینه کنید.

جزیره ویتساندی، کوئینزلند، استرالیا

اگر دنبال مکانی ایده آل برای غواصی هستید، رفتن به این جزیره را از دست ندهید. در واقع این جزیره، در وسط دیواره‌ی بزرگ مرجانی واقع شده و به همین دلیل، تعداد بسیار زیادی مکان های غواصی را در اختیار علاقه‌ مندان قرار داده است. شما در این جزیره می توانید از سفرهای کروز در اطراف جزیره و تورهای هوایی آن لذت ببرید. هم چنین شما می توانید در این سفر، از ساحل وایت هون که در این جزیره قرار دارد، نیز دیدن کنید.

نیوزیلند

بهترین جزایر برای گذراندن تعطیلات

نیوزیلند در گوشه‌ی جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است. شما می توانید در این جزیره، از تفریحات مختلف از جمله: اسنوبوردینگ و کوهنوردی لذت ببرید. البته دیدن پارک‌های بیشمار، کوه‌ها و شهرهای زیبا، بسیار جذاب می باشد. اگر به این جزیره سفر کردید، پیشنهاد می کنیم از نوشیدنی های خاص این منطقه غافل نشوید. این جزیره به دلیل تفریحات عالی و مناظر بسیار زیبا، یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری به شمار می رود.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.