استانبول

تور ترکیه

استانبول

تور ترکیه

با صبحانه های متنوع در اروپای شرقی آشنا شوید

با صبحانه های متنوع در اروپای شرقی آشنا شوید

سفر کردن به کشورهای مختلف، سرشار از تجربه های شیرینی است که جز خاطرات فراموش نشدنی شما محسوب می شود. یکی از جاذبه های سفر، غذاهای متنوع هر کشور می باشد. اگر به کشورهای اروپایی سفر کردید، حتما از دیدن تنوع موجود در صبحانه متعجب خواهید شد. در واقع خوردن یک صبحانه خوشمزه، می تواند انرژی شما را در طول روز حفظ کند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع صبحانه در کشورهای اروپایی بیشتر آشنا کنیم، با آژانس چهارفصل همراه باشید. تور لحظه آخری آنتالیا 

با صبحانه های متنوع در اروپای شرقی آشنا شوید

روسیه

در روسیه، به صبحانه  zavtrak می گویند. روس ها صبحانه خود را بین ساعت 7 تا 8 و قبل از رفتن به محل کار می خورند. یک صبحانه معمولی روسی شامل پنکیک‌های نازک با خاویار قرمز، فرنی، نوعی پنیرمحلی (tvorog)، تخم مرغ، پنیر، به همراه یک فنجان چای یا قهوه می باشد. پیشنهاد می کنیم اگر به روسیه سفر کردید از خوردن یک صبحانه خوشمزه در یک کافه غافل نشوید. رزرو تور آنتالیا

با صبحانه های متنوع در اروپای شرقی آشنا شوید

 جمهوری چک

صبحانه به زبان چک، Snídaně  می باشد که شامل لایه‌ای نان چاودار با کره، مربا، عسل، تکه‌ای پنیر، ماهی یا گوشت است. هم چنین یکی از صبحانه های محبوب این کشور، kolach  می باشد که شامل خمیرهای پخته شده ایی می باشد که روی آن با آلوهای شیرین و پنیر تزیین شده است.

لهستان

اگر به لهستان رفتید، حتما از یک صبحانه لهستانی یا śniadanie غافل نشوید. ساندویچ Kanapka، صبحانه محبوب این کشور می باشد. این صبحانه شامل تخم‌مرغ‌های کاملا پخته شده که روی آن‌ها مایونز مالیده شده، میوه‌های تازه یا ترش، پنیر، مربا، گوجه و خیار است. برای خوردن این صبحانه، فقط کافی است که مقداری نان چاودار بردارید و مواد بالا را روی آن قرار دهید و میل کنید.

مجارستان

با صبحانه های متنوع در اروپای شرقی آشنا شوید

صبحانه کشور مجارستان شامل کالباس، پنیر، تخم‌مرغ، گوجه، کره و یک فنجان اسپرسو غلیظ می باشد. در طول هفته که وقت کافی برای خوردن یک صبحانه مفصل را ندارند، محلی‌ها معمولا بیسکوئیت و نوعی نان شیرین با قهوه می‌خورند.

کرواسی

مردم کرواسی هم عاشق خوردن صبحانه های مفصل هستند ولی همیشه برای خوردن یک صبحانه کامل وقت نیست. معمولا در طول هفته، بورک (burek) را انتخاب می کنند. این غذا بسیار سنگین می باشد و در بین لایه های آن پنیر یا گوشت است.

 لتونی تور آنتالیا نوروز 98

با صبحانه های متنوع در اروپای شرقی آشنا شوید

در کشور لتونی، به صبحانه brokastis  می‌گویند. این صبحانه شامل: رست بیف‌های خرد شده ایی می باشد که داخل آنها، با پنیر پر شده است. هم چنین پنیر شبه دانمارکی، و نان‌های دراز و شبیه کروسان که با گوشت و پیاز پر شده، هم سرو می شود.

استونی

با صبحانه های متنوع در اروپای شرقی آشنا شوید

مردم استونی، روز خود را با خوردن صبحانه های سبک آغاز می کنند. صبحانه محبوب این کشور، تست با کشک است. البته در کنار آن، ساندویچ‌هایی که شامل یک تکه نان و یک لایه کره، پنیر یا سوسیس  می باشد هم سرو می شود.

بلغارستان

اگر به بلغارستان رفتید، صبحانه ی محبوب این کشور که ‌ banitsa khl نام دارد را حتما امتحان کنید. این صبحانه شامل یک کلوچه نازک پخته شده می باشد که با پنیر، اسفناج، برنج و گوشت پر شده است. هم چنین کلوچه ها و خمیرهای پخته شده‌ هم با مارمالاد، عسل یا ماست بلغاری سرو می‌شود.

 اوکراین

مردم اوکراین، عادت دارند که صبحانه سبک بخورند. این صبحانه شامل سوسیس، پنکیک‌های نازک و گندم سیاه پخته شده  می باشد.

 بلاروس

صبحانه در این کشور شامل یک ساندویچ، نان چاودار یا پنکیک سیب زمینی می باشد که با خامه ترش و چای یا قهوه سرو می‌شود.

 صربستان آفر تور آنتالیا

با صبحانه های متنوع در اروپای شرقی آشنا شوید

صبحانه این کشور شامل: نان پرشده با سرشیر، نان ذرت، بورک، پوره ذرت، پای پرشده با پنیر به ‌همراه سوسیس، تخم‌مرغ، گوشت خوک نمک‌زده، کره و ماست می باشد.

مونته‌نگرو

صبحانه در مونته‌نگرو، شامل نان پخته شده با شیر یا آب popara یا نان داغ با خامه فشرده، یا jibanika یا بورک می باشد.

بوسنی و هرزگوین

صبحانه در بوسنی و هرزگوین کمی سنگین می باشد و شامل بورک (خمیر خیلی نازک پخته شده که به‌صورت لایه لایه است)، cevapi که شامل نانی نازک (مثل پیتا)، سوسیس‌های کوچک خوک یا گوشت و پیاز خرد شده، می باشد.

آلبانی

صبحانه در آلبانی، شامل شیرینی‌های سرخ شده شبیه دونات (petulla) است که روی آن با پودر شکر، پنیر فتا یا مربا تزیین می شود. به علاوه  یک نان تست با املت، پنیر و گوشت پخته شده نیز  سرو می شود.

کوزوو

صبحانه‌ در کوزوو بسیار ساده تهیه می شوند. این صبحانه شامل یک تست فرانسوی، پنیر، یک چاشنی از فلفل قرمز و سیر (ajvar)، خاگینه و شیر می باشد. هم چنین صبحانه محبوب آنها، شامل یک خمیر سرخ‌شده است که با ماست و سیر یا عسل سرو می شود.

مقدونیه

صبحانه مردم مقدونیه شامل نودل‌ های بلند و پهن، tarana  نوعی غذا که با گندم خرد شده، درست می شود، pita pastrmajlija  نان ‌های بیضی شکل با تکه‌ های گوشت روی آن یا  prženi lepčinja تست فرانسوی با پنیر داخل آن، می باشد.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.