استانبول

تور ترکیه

استانبول

تور ترکیه

رازهای زیبا ماندن در سفر

رازهای زیبا ماندن در سفر

رازهای زیبا ماندن در سفر

معمولا در طی سفر، آنقدر غرق جاذبه های سفر می شویم که یادمان می رود به ظاهر خودمان رسیدگی کنیم. در این مقاله سعی داریم چند نکته ساده را به شما آموزش بدهیم که بتوانید همیشه در طول سفر، ظاهری تمیز و شیک داشته باشید.

بخش اول: انتخاب لباس راحت و شیک بهترین تورهای آنتالیا

رازهای زیبا ماندن در سفر

 انتخاب لباس بافتنی یا لباس کشی

پیشنهاد می کنیم در طول سفر، لباس هایی انتخاب کنید که بافت آنها کشی باشد زیرا این نوع لباس ها، معمولا چروک نمی‌شوند و شکل خود را حفظ می‌کنند. هم چنین لباس های بافتنی، گزینه خوبی می باشند؛ زیرا به راحتی و بدون چروک شدن در چمدان قرار می گیرند. این نکته هم فراموش نکنید که در طول سفر، لباس های کتان نپوشید زیرا خیلی زود چروک می شوند.

انتخاب لباس بیرونی مناسب

برای اینکه در سفر، اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، حتما لباسی بپوشید که در آن راحت باشید و از همه مهم تر دوستش داشته باشید. 
لباس سفر مخصوص خانم ها: پوشیدن یک لباس زنانه ساده بلند، به همراه  یک ژاکت، می تواند ظاهر شما را جذاب کند. البته یک شال و شلوار بلند هم گزینه خوبی می باشد.
لباس سفر مخصوص آقایان: پوشیدن شلوار جین تیره و پلیور، گزینه خوبی می باشد. هم چنین پوشیدن ژاکت سبک با شلوار جین با رنگ خنثی مثل مشکی یا سرمه‌ای هم می تواند ظاهر شما را جذاب کند. اگر سفر شما تفریحی می باشد، لازم نیست کت و شلوار بپوشید و با پوشیدن یک لباس سبک تر، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

 پوشیدن چند لباس روی هم تور آنتالیا نوروز ۹۸

رازهای زیبا ماندن در سفر

شما با این کار، هم سبک تر سفر می کنید و هم با تغییر آب و هوا، می توانید یا لباستان را در بیاورید یا لباس دیگری بپوشید. مثلا می‌توانید روی لباس اصلی خود ژاکت بپوشید و وقتی احساس گرما کردید، آن را در بیاورید یا می‌توانید ژاکتی در هواپیما همراه باشید تا هم در صورتی که سردتان شد، آن را بپوشید.

 تغییراتی در ظاهر برای جلب توجه

اگر عاشق این هستید که ظاهری متفاوت داشته باشید، می‌توانید با پوشیدن یک روسری که اشکالی روی آن چاپ شده باشد یا داشتن کیف دستی زیبا، دست‌بندهایی که شبیه الگو است، سربندهایی که اشکال یا طرح‌های مختلفی روی آن چاپ شده باشد و یا عینک‌‌های آفتابی بزرگ، توجه دیگران را به خود جلب کنید.

انتخاب کفش مناسب

در طول سفر از پوشیدن کفش نو خودداری کنید؛ زیرا کفش نو باعث تاول زدن می شود.

نکات ضروری در رابطه با کفش

•از کفش‌های بدون بند استفاده کنید تا به ‌راحتی بتوانید آن‌ها را درآورید؛ مخصوصا زمانی که می‌خواهید به فرودگاه بروید؛ چون ممکن است مجبور شوید به خاطر بازرسی‌ های بدنی، کفش‌هایتان را درآورید.
•جورابی را انتخاب کنید که علاوه بر گرم کردن پاها، در آن عرق نکنید.

بخش دوم: انتخاب مدل مو و آرایش مناسب تورهای ارزان آنتالیا

رازهای زیبا ماندن در سفر

مرطوب کردن پوست

حتما در طول سفر همرا خود، کرم مرطوب کننده، لوسیون و کرم ضد آفتاب داشته باشید. زیرا داشتن پوستی شاداب، در جذابیت شما تاثیرگذار است. هم چنین می توانید یک کرم دست ساز درست کنید و همراه خود ببرید. به این صورت که مقداری آب را با چند قطره روغن اسطوخودوس ترکیب کنید و آن را در یک بطری اسپری بریزید و گاهی اوقات آن را روی صورت خود اسپری کنید، تا پوست شاداب بماند. در ضمن داشتن کرم معطر در طول سفر را فراموش نکنید.

 مدل موی مناسب

پیشنهاد می کنیم در طول سفر، از مدل مویی استفاده کنید که ساده باشد و وقت شما را نگیرد. داشتن مدل موهایی عجیب، باعث می شود که با یک وزش باد، ظاهر شما بسیار شلخته به نظر بیاید. پیشنهاد می کنیم اگر به مکانی مرطوب و شرجی سفر می‌کنید، برای جلوگیری از به هم چسبیدگی و مجعد شدن موهایتان، از سرم ضد فر مو استفاده کنید. هم چنین برای جلوگیری از ریخته شدن موها روی صورتتان، آن‌ها را با مدلی کاملا ساده ببافید.

 آرایش

اگر عادت دارید که همیشه آرایش غلیظ داشته باشید، پیشنهاد می کنیم در طول سفر این عادت خود را ترک کنید؛ زیرا برای این کار مجبور هستید، ساعت ها وقت خود را جلوی آینه بگذرانید و از سفر خود لذت نبرید. با این حال اگر به آرایش عادت دارید، می‌توانید از سایه چشم و خط چشم و کمی هم رژ لب برای زیباتر شدن لبخند خود استفاده کنید. بهتر است در طول سفر چند دستمال آرایش پاک‌کن همراه خود داشته باشید تا در صورت نیاز، آرایش خود را کمی پاک کنید.

بخش سوم: توجه به سلامت برای حفظ ظاهر خوب

 خواب و استراحت کافی

یکی از عوامل مهم برای حفظ ظاهری زیبا و جذاب، خواب کافی است. حتما در طول سفر، استراحت کافی داشته باشید تا انرژی کافی برای گردشگری داشته باشید. برای اینکه بتوانید در آرامش بیشتری بخوابید از چشم‌ بند نیز استفاده کنید.

 نوشیدن آب

نوشیدن آب، در طول سفر را فراموش نکنید زیرا برای حفظ سلامت و ظاهری شاداب، کاملا مفید است. سعی کنید در هر ساعت، حداقل یک لیوان آب بنوشید و در صورت تمایل از آب معدنی یا آبمیوه استفاده کنید.

 خوردن غذایی سالم

در طول سفر غذاهایی مصرف کنید که سالم و سبک باشند و از خوردن غذاهای فست فود خودداری کنید.  

مسواک زدن

رازهای زیبا ماندن در سفر

حتما در طول سفر مسواک بزنید. هم چنین می توانید از آدامس نعنا، مواد خوشبوکننده دهان یا اسپری‌های خوش ‌رایحه نیز استفاده کنید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.