استانبول

تور ترکیه

استانبول

تور ترکیه

این جاذبه های گردشگری معروف اصلا وجود خارجی ندارند!

این جاذبه های گردشگری معروف اصلا وجود خارجی ندارند!

آیا تا به حال اسم جاذبه های افسانه ای را شنیده اید؟ در سر تا سر دنیا، افرادی به جاذبه های گردشگری اعتقاد دارند که وجود خارجی ندارد. حتی ممکن است شما برای دیدن این جاذبه ها، به شهرهای دور افتاده سفر کرده باشید ولی در آخر متوجه شدید که چنین مکانی وجود ندارد. در این مقاله می خواهیم جاذبه های گردشگری را به شما معرفی کنیم که تعداد زیادی از مردم به وجود آنها باور دارند و یا دوست دارند که بتوانند آن را پیدا کنند ولی چنین مکان هایی اصلا وجود ندارند. با آژانس مسافرتی چهارفصلهمراه باشید تا شما را با این جاذبه ها آشنا کنیم. 

این جاذبه های گردشگری معروف اصلا وجود خارجی ندارند!

باغ های معلق بابل رزرو تور آنتالیا

باغ های معلق بابل، متعلق به زمان پادشاهی Nebuchadnezzar  می باشد. در واقع این باغ ها، هدیه پادشاه به همسرش آمیتیس است. او برای همسر خود یک باغ بسیار بزرگ و زیبا می سازد. در این باغ، چندین حیاط و یک آبشار وجود دارد و با گل و گیاهان مختلف تزیین شده است. این باغ آنچنان خارق العاده ساخته شده که باعث می شود به عنوان یکی از هفت عجایب کهن ثبت شود. اما این باغ رویایی اصلا وجود ندارد. البته در دوران گذشته، ممکن است که باغ های شگفت انگیری وجود داشته اند اما مساله اینجاست که باستان شناسان طبق تحقیقاتی که انجام داده اند، متوجه شدند که در بابل هیچ وقت باغی ساخته نشده است. وجود داشتن این باغ، فقط در دست نوشته های قدیمی دیده می شود و هیج آثاری از این باغ ها بدست نیامده است. 

این جاذبه های گردشگری معروف اصلا وجود خارجی ندارند!

امپراطوری ساگوئنای تور آنتالیا نوروز 98

یک کاشف فرانسوی، به نام کارتیر در جست وجوی طلا بود. او قصد داشت به چین برود تا به طلا دست پیدا کند. اما در مسیر سفر خود، به تعدادی سرخ پوست برخورد کرد. احتمالا سرخپوست ها هم که شوق کارتیر را برای پیدا کردن طلا دیدند، با او شوخی کردند و گفتند که امپراطوری ای به نام ساگوئنای در قسمتی از کانادا وجود دارد که با طلا و نقره پر شده است. بنابراین او تصمیم گرفت تا این مکان رویایی را پیدا کند. رییس قبیله سعی کرد که او را منصرف نماید و به او گفت که این کار خطرناکی است و مردم این سرزمین مسلح هستند ولی کارتیر توجهی به حرف های آنها نکرد. او تمام عمرش را صرف پیدا کردن این مکان کرد. او در سالهای آخر عمرش، متوجه شد که ساگوئنای و مردمانش اصلا وجود ندارند و تمام این حرف ها، شوخی ای بیش نبوده است. 

این جاذبه های گردشگری معروف اصلا وجود خارجی ندارند!

برمودای ترسناک

مطمئنا این افسانه را همه شنیده اید. برمودا، قسمتی کوچکی از اقیانوس آتلانتیک می باشد که عده زیادی باور دارند که پرواز کردن بر فراز آن، بسیار خطرناک می باشد. جالب است بدانید که نظریه های مختلفی درباره ی مثلث برمودا وجود دارد که همه ی آن ها نشان دهنده ی گم شدن اسرار آمیز کشتی ها و قایق ها هستند. هم چنین گمانه زنی های زیادی وجود دارند؛ عده ای معتقد هستند که این مثلث بالای شهر گمشده ی آتلانتیس قرار دارد و بعضی ها هم می گویند که در این مکان، حفره ای اسرار آمیز وجود دارد که آدم ها را به سمت خود می کشد.

زرزورا آفر تور آنتالیا

این جاذبه های گردشگری معروف اصلا وجود خارجی ندارند!

داستان افسانه ایی در مورد شهری به نام زرزورا از این قرار است که در زمان های بسیار قدیم، پیدا کردن مسیر بسیار سخت بود و با استفاده از نقشه باید مکان مورد نظر خود را پیدا می کردند. یکی از جاهای بسیار خطرناک، صحرای ساهارا بود. افراد زیادی به این صحرا رفتند و در آنجا جان خود را از دست دادند، به همین دلیل افسانه شهر رویایی زرزورا خلق شد. عده باور داشتند که این شهر مملو از آب و غذا می باشد و دیواره آن از مرمر ساخته شده است. هم چنین روی دروازه آن، پرنده  زیبایی قرار دارد که با چرخاندن کلید در دهان او، دروازه شهر باز می شود و می توانند به این شهر حیرت آور وارد شوند. این شهر آنقدر معروف شده بود که عده ای زیادی برای کشف آن تلاش کردند. در آخر یک دره با درختان انبوه به نام وادیس پیدا شد. ابتدا کاشفان تصور می کردند که این جا، همان زرزورا است اما هیچ خبری از دروازه و دیوارهای مرمری نبود. پس شهر زرزورا، یکی دیگر جاذبه های گردشگری است که فقط در حد یک افسانه می باشد.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.