استانبول

تور ترکیه

استانبول

تور ترکیه

بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

شرکت های هواپیمایی، همیشه در تلاش هستند که با بالا بردن کیفیت خدمات، بتوانند مسافران خود را افزایش دهند. هم چنین برای جذب رضایت مشتری، مخصوصا در سفرهای first class امکانات ویژه ای را فراهم کرده‌ا‌ند. این امکانات شامل: کافه های هواپیمایی، صندلی های ماساژور، کاناپه های راحت و فضای مفید بیشتر برای وسایل مسافران می باشد. در واقع این خدمات باعث می شود که سفر مسافران بسیار لذت بخش تر شود و خاطرات خوبی از سفر در ذهنشان باقی بماند. با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا به شما برخی از مهمترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی را معرفی کنیم. قیمت تور آنتالیا

بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

آشپزان ستاره دار میشلن، سوپرایزی برای مسافران

خوردن یک غذای خوشمزه و گرم، مطمئنا لذت سفر شما با هواپیما را دو چندان می کند. یکی از کارهایی که شرکت های هواپیمایی انجام داده اند، استخدام آشپزان ستاره دار میشلن می باشد. این آشپز ها بسیار حرفه ای هستند و با سرو غذاهای خوشمزه، سعی بر آن دارندکه رضایت مسافران را جلب کنند. شرکت های هواپیمایی Qatar Airways، با استخدام سرآشپزان معروف چون نوبو ماتسوهیسا Nobu Matsuhisa و وینت باتیا Vineet Bhatia در کسب رضایت مسافران بسیار موفق بوده اند. یکی از غذاهای پر طرفدار این شرکت هواپیمایی، ماهی سالمون بریان می باشد. هم چنین شرکت هواپیمایی China Airlines نیز با استخدام آلبرت تسی Albert Tse  توانست شهرت شرکت خود را بیشتر کند. یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی که با خدمات غذایی، خود را خاص تر کرده، شرکت Singapore Airlines می باشد. البته این شرکت علاوه بر این ایجاد یک تیم آشپزی حرفه ای، برای سرو غذا از ظروف برند به نام گیونچی Givenchy استفاده می کند و همین کار باعث محبوبیتش در بین مسافران شده است. نرخ ویژه تور آنتالیا

بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

وجود امکانات جانبی با چاشنی برند های پر آوازه جهان

شرکت های هواپیمایی، با ارائه خدمات خاص، سعی دارند تا مسافران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. به طور مثال، شرکت هواپیمایی Qantas با هدیه کردن یک کیف برند Kate Spade به مسافران خود، آنان را به مسافران دائمی شرکت خود تبدیل می کند. البته خدمات این شرکت در برخی از پرواز ها متفاوت است و در برخی از سفر با هدیه کردن محصولات آرایشی و بهداشتی Aspar by Aurora Sp، لبخند رضایت را بر لب مسافران می آورد. همین طور شرکت Emirate، کیف هایی را حاوی لوازم آرایشی بلغاری در کنار صندلی های راحتی مسافران قرار داده است. در داخل این کیف ها، از کرم مرطوب کننده تا عِطر و ادکلن و ماسک مخصوص پوست دیده می شود. شرکت هواپیماییQatar Airways با اهدای بسته هایی با عنوان ابریشم های سیاه برند پر آواز Armani، نام خود را بر زبان ها آورده است. این بسته ها حاوی کرم SI و عطری با نام Giorgio Arman، ادکلن هایی به نام Acqua di Giro  می باشد.

افزایش فضای صندلی ها، امتیازی که راحتی بیشتری به دنبال می آورد

 بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

یکی از شکایت های مسافران، در مورد فضای نامناسب و کم صندلی ها می باشد. مخصوصا برای افرادی که پرواز طولانی مدت دارند، این شرایط سخت تر هم می شود. یکی از خدمات شرکت های هواپیمایی بهبود شرایط صندلی ها می باشد. مثلا شرکت Etihad در هواپیماهای مدل A380، کابین هایی را با نام اقامتگاه The Residence در طبقه فوقانی هواپیما ایجاد کرده که دارای امکانات رفاهی بی نظیری می باشد. این امکانات شامل: اتاق نشیمن، دوش حمام و وانی مناسب برای یک نفر و یک اتاق خواب با تختی دو نفره است. هم چنین باید از قبل این اقامتگاه را رزرو کرد و برای ورود به آن هزینه پرداخت نمود. به علاوه شرکت Eva Air در هواپیمای Royal Laurel Class  امکاناتی از جمله صندلی های دارای قلاب رخت آویز، میز کناری کوچک با چند کشو و جا کفشی را ایجاد کرده که باعث جلب رضایت مسافران شده است. شرکت هواپیمایی Swiss International Airlines با الهام گرفتن از شرکت Eva Air برای سفرهای بلند مدت و درجه یک، فضایی را اختصاص داده که گردشگر به عنوان کمد شخصی از آن استفاده کند. همینطور شرکت هواپیمایی  All Nippon Airways هم به فکر سفرهای کوتاه مدت بوده و هم از سفرهای بلند مدت غافل نشده است. این شرکت برای سفرهای کوتاه مدت چند محفظه در زیر صندلی مسافران تدارک دیده تا چمدان هایشان را در آن جای دهند و برای رفاه بیشتر مسافران برای سفرهای بلند مدت، کمدهای شخصی را فراهم کرده است.

غذاهای مخصوص و محلی، هدیه ای از کابین آشپزی به مسافران هواپیما بهترین تورهای آنتالیا

بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

همه شرکت های هواپیمایی توانایی استخدام آشپزهای سه ستاره را ندارند ولی با سرو غذاهای خاص و بی نظیر محلی، مسافران را به وجد می آورند. شرکت هواپیمایی Turkish Airlines، با استخدام آشپز و سرو غذاهای محلی کشور ترکیه در سفرهای طولانی و برخی سفرهای کوتاه مدت، باعث جلب رضایت مشتری شده است. همینطور شرکت هواپیمایی Gulf Air با استخدام حدود 100 آشپز در پروازهای طولانی مدت با هواپیمای فالکون گلد Falcon Gold، غذاهای مختلف کشورهای گوناگون را در منوی خود قرار داده است.

صندلی های گرم و نرمی که هنر دست طراحان حرفه ای هستند

بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

یکی از کارهایی که شرکت های هواپیمایی برای رضایت مسافران انجام داد‌ه‌اند، تعویض صندلی های غیر استاندار به صندلی ها مدرن می باشد. به عنوان مثال شرکت هواپیمایی Scandinavian Airlines برای سفرهای طولانی و بین قاره ای خود، صندلی های تخت خواب شو تعبیه کرده و با در اختیار گذاشتن پتو، تشک و بالشت از برند معروف Hästens، سفری لذت بخش را برای مسافران به ارمغان آورده است. شرکت Japan Airlines، با فراهم کردن تشک های مخصوص که دارای الیاف زرین و مجهز به تجهیزات ویژه برای تنفس در خواب هستند، مسافران خود را شگفت زده می کند. هم چنین  شرکت هواپیمایی Delta One  با در اختیار گذاشتن یک پک استراحت کامل، نام خود را در بین برترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی مطرح کرده است. این پک شامل لحافی از نخ فرنگ، بالش کمری و یک بالش ضد حساسیت است.

کافه های مجهز هواپیماها، محلی پر از آرامش و خوراکی های خوشمزه

بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

برخی از شرکت های هواپیمایی برای رفاه بیشتر مسافران، کافه هایی درون هواپیما ایجاد کرده اند و با سرو میان وعده های خوشمزه و دلچسب در یک محیط مناسب و آرام بخش، مسافران را به سمت شرکت خود جذب می کنند. به طور مثال شرکت هواپیمایی Finnair در هواپیماهای مدل ایرباس A330-300 و A340-300  که برای سفرهای تجاری می باشد، یک سلف سرویس جداگانه برای مسافران در نظر گرفته است. همین طور شرکت هواپیمایی Emirates با ایجاد یک بار بی نظیر و سرو انواع نوشیدنی ها، در بین مسافران بسیار محبوب شده است.

استخدام رانندگان مجرب در فرودگاه برای رساندن مسافران به مقصد

برخی از شرکت های هواپیمایی، خدمات رفاهی خود را گسترش داده‌اند و آنها را در فرودگاه ها هم پیش برده‌اند. یکی از این خدمات، سرویس های تاکسیرانی داخل فرودگاه است. به طور مثال شرکت هواپیمایی Emirates  با استخدام رانندگانی در 70 شهر منتخب جهان، مسافران را به مقصد مدنظر می رساند. هم چنین این شرکت، برای شهرهای آبی نظیر ونیز قایق موتوری نیز در اختیار مسافران خاص خود قرار می دهد. همینطور شرکت هواپیمایی Qantas در سایت خود، امکان رزرو تاکسی تمام وقت را به مسافران خود می دهد. شرکت Lufthansa برای هر مسافر پروازهای درجه یک، یک دستیار استخدام می کند تا در طول سفر به مسافر در حمل وسایل، بررسی سریع تر گذرنامه و اجازه ورود زودتر از موعد کمک کند. یکی از خاص ترین این خدمات مربوط به شرکت  Etihad Airways می باشد. این شرکت علاوه بر اختصاص دادن لیموزین به مسافران، دارای کابین های اقامتی به نام The Residence نیز است. امکانات این اقامتگاه ها شامل یک کادر خدماتی می باشد که از یک سرآشپز، یک دستیار شخصی، یک پرستار کودک و یک کادر پزشکی تشکیل می شود.  

صندلی های ماساژ، هدیه ای جدید به مسافران پروازها

بهترین خدمات نوین شرکت های هواپیمایی

یکی از خدمات جالب شرکت های هواپیمایی، قرار دادن صندلی های ماساژ در هواپیما می باشد. شرکت  Brussels Airlines  در پروازهای طولانی، صندلی های ماساژ و بالش های کمری مخصوصی را به گردشگران می دهند تا در حالت صاف و یا لم داده، خستگی خود رفع کنند. همین طور شرکت Qantas در هواپیما های بوئینگ 400-747 خود، این صندلی ها را در قسمت مشخصی از کابین مسافران تعبیه کرده اند و مسافران با رزرو آن در ساعات مورد نظر، می توانند از این ماساژ رایگان در طول سفر لذت ببرند. همین طور شرکت Turkish Airlines در سفرهای تجاری، کنار صندلی های هر مسافر، دکمه ماساژ قرار داده تا گردشگران بتوانند روی همان صندلی های خودشان از این امکان بهره ببرند.

استراحتگاه هایی که با کافه هایی دل نشین تلفیق شده اند

یکی از این خلاقیت ها در شرکت های هواپیمایی، ایجاد کابین های استراحتی است. به طور مثال شرکت Korean Air در قسمت انتهایی هواپیماهای مدل A380 خود، کافه ای لوکس تعبیه کرده و انواع و اقسام نوشیدنی ها را سرو می کند. البته در شرکت Emirate، علاوه بر استراحت، امکان سرو غذاها نیز در این استراحتگاه ها وجود دارد. همین طور در شرکت هواپیمایی Qatar Airways با فراهم کردن محیطی با صندلی ها نرم، کاناپه های راحتی، گل های تازه و سرو انواع غذا ها و نوشیدنی ها پر طرفدار، سفری سرشار از آرامش را به مسافران پیشکش می کند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.