استانبول

تور ترکیه

استانبول

تور ترکیه

مفیدترین برنامه های مناسب مسلمانان برای سفر

مفیدترین برنامه های مناسب مسلمانان برای سفر

مسلمانان بیش از 1.6 میلیارد نفر از جمعیت کل دنیا را شامل می شوند و تاثیری زیادی بر روی اقتصاد جهان دارند. همان طور که می دانید با پیشرفت علم، هر روز برنامه ی جدیدی وارد بازار می شود و این بار نوبت برنامه هایی برای کمک به مسلمانان است. تور لحظه آخری آنتالیا با آژانس مسافرتی چهارفصل همراه باشید تا مفید ترین برنامه‌ های مناسب مسلمانان را به شما معرفی کنیم. 

Quran Companion

مفیدترین برنامه های مناسب مسلمانان برای سفر

یکی از برنامه های پرطرفدار در بین مسلمانان، برنامه Quran Companion  می باشد. این برنامه شامل 30 جزء کامل قرآن به همراه ترجمه و تفسیر آن است. هم چنین دارای یک سری تکنیک و روش می باشد که به مسلمانان به حفظ آیات قرآن کمک می کند. این برنامه به گونه ای طراحی شده که علاوه بر کمک کردن در حفظ آیات، راهنمای خوبی جهت به خاطر سپردن آنها نیز است.  

MuslimPro

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در میان مسلمانان دنیا، برنامه ی  MuslimPro است. یکی از مزیت های این برنامه این است که به 15 زبان مختلف طراحی شده و به مسلمانان در انجام اعمال دینشان بسیار کمک می کند. مثلا، یکی از اعمال واجب مسلمانان، نماز می باشد که باید در روز، 5 نوبت و در زمان مشخصی این عمل را به جا بیاورند. هم چنین این برنامه شامل اوقات شرعی و هم چنین تعیین قبله می باشد و به مسلمانان در سفر بسیار کمک می کند. رزرو تور آنتالیا

 
Ramadan Legacy (میراث رمضان)

مفیدترین برنامه های مناسب مسلمانان برای سفر

یکی از ماه های مهم و مقدس در بین مسلمانان، ماه رمضان می باشد. در این ماه، مسلمان روزه می گیرند و اعمال مختلف مذهبی را به جا می آورند. یکی از برنامه هایی که به مسلمانان کمک می کند تا اعمال ماه رمضان را در هر شرایطی بتواند انجام دهند، برنامه میراث رمضان است. این برنامه شامل دعاهای روزانه‌ی ماه رمضان و  زمان افطار و سحر می باشد. همچنین این برنامه به فرد در خواندن قرآن در این ماه مبارک کمک می کند.

Zabihah (ذبح)

یکی از برنامه های پر کاربرد مخصوص سفرهای خارجی مسلمانان، برنامه Zabihah می باشد. یکی از مشکلات مسلمانان در سفر این است که نمی دانند کدام رستوران، غذای حلال ارایه می دهد. این برنامه به آنها کمک می کند تا بتوانند این رستوران ها را پیدا کنند. یکی از ویژگی های خوب این برنامه این است که مکان غذا و مواد خوراکی حلال را تا فاصله 80 کیلومتری به کاربر نشان می دهد و نظران دیگر کاربران را در مورد این خوراک ها یا فروشگاه ها به نمایش می گذارد. تور آنتالیا نوروز 98

Islamic GPS

مفیدترین برنامه های مناسب مسلمانان برای سفر

یکی از برنامه های جالبی که برای مسلمانان طراحی شده، برنامه Islamic GPS است. این برنامه علاوه بر کمک کردن در یافتن نزدیکترین مسجد تا شعاع بیست کیلومتری، اطلاعات تاریخی و گردشگری آن را در اختیار کاربر قرار میدهد. هم چنین با کمک این برنامه، می توان اطلاعی در مورد مسیر دسترسی به این مساجد را هم بدست آورد. این برنامه در سال 2016 وارد بازار شد و هم اکنون 94 کشور را پوشش می‌دهد.  اگر به تاریخچه مساجد علاقه دارید، این برنامه برای شما بسیار جالب خواهد بود.

Salam

این برنامه به زائران در مراسم حج و حج عمره بسیار کمک می کند. برنامه سلام، توسط شرکت موبایل Hajjnet برای هدایت مرحله به مرحله زائران حج واجب و حج عمره طراحی شده است. این برنامه شامل خدمات دیگری از جمله نقشه‌ها، تصاویر و نمازهای مختلف نیز می باشد. اگر قصد دارید که به حج بروید، این برنامه را حتما دانلود کرده و از خدمات آن در این سفر بهره مند شوید.

 
Scan Halal

مفیدترین برنامه های مناسب مسلمانان برای سفر

یکی از برنامه هایی که به شناسایی غذای حلال بسیار کمک می کند، برنامهScan  Halal است. این برنامه‌ با  اسکن کردن بارکد غذاهای آماده و مواد غذایی مختلف، حلال بودن آن را تایید یا رد می‌کند. همچنین این برنامه برای گیاهخواران نیز بسیار مفید است. آفر تور آنتالیا تمام این برنامه ها برای مسلمانان طراحی شده و بسیار پر کاربرد هستند. اگر تا به حال از این برنامه ها استفاده کردید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.